Ремонт та заміна трубок і шлангів автокондиціонера

Трубки в системі кондиціонування автомобіля виконують роль транспортної магістралі для фреону або іншого хладагента, що використовується в ній. Саме з них відбувається циркуляція, необхідна для стабільної роботи устаткування. Матеріал виготовлення — сталь, алюміній, гума або мідь. В результаті зносу може виникати витік, що веде до зниження тиску та погіршення або повного припинення роботи кондиціонера. Ремонт та заміна трубок дозволяють відновити нормальне функціонування системи кондиціювання, що забезпечує комфортну поїздку навіть у сильну спеку. Таким чином виключається розгерметизація системи, що запобігає витоку холодоагенту. Це важливо для безпечної та ефективної експлуатації обладнання.

Auto-Profy - СТО у Дніпрі

  1. Понад 15 років на ринку
  2. Обслужили понад 10 000 авто групи VAG
  3. Укомплектований штат: автомеханіки, автослюсарі, електрики
  4. Співробітники з великим досвідом (від 10 років)
  5. Даємо гарантію на запасні деталі
  6. Працюємо з професійним обладнанням
  7. Є літня зона відпочинку
  8. Діагностика - від 30 хвилин
  9. Безкоштовна консультація експерта
  10. Високий сервіс і широкий спектр послуг
  11. Всі роботи виконуємо в обумовлені терміни
  12. Контроль виконання роботи і тест-драйв
  13. Даємо рекомендації по обслуговуванню і експлуатації автомобіля

Як виглядає наш сервіс

Ціни на ремонт трубок кондиціонера авто та інші послуги СТО

Список послуг (у вартість не входить ціна на запчастини і матеріали, що використовуються)

Вартість, грн

Заправка кондиціонера 525
Перевірка кондиціонера 525
Зняття і установка механічної КП від 2000
Промивання двигуна від 200
Заміна масла і фільтра двигуна без металевої захисту від 240
Заміна основного радіатора від 350
Ремонт насоса ГУР від 900
Ремонт двигуна від 4500
Демонтаж, монтаж двигуна від 3000
Діагностика 350

Ми пропонуємо якісне та швидке обслуговування за доступною вартістю. Ціна надання послуг розраховується індивідуально після проведення попередньої діагностики та залежить від багатьох факторів. На вартість обслуговування впливає серйозність поломки та вибрані методи її усунення. Гумові трубки зазвичай замінюються на аналогічні або виготовлені з металу, оскільки вони втрачають свою еластичність і не підлягають відновленню. Виходячи з вибраного варіанта, змінюватиметься і ціна. Металеві трубки здебільшого підлягають пайці, оскільки мають достатню міцність. Вартість такої послуги зазвичай невелика. Однак іноді їх також доводиться замінювати через сильні ушкодження – навіть стійкий метал під впливом різних факторів руйнується. В окремих випадках потрібна заміна компресора і завжди закачування фреону, що також входить у підсумкову вартість. Ми робимо все можливе, щоб ціни у нашому СТО були доступними для кожного клієнта..

Будь ласка, оцініть за 5 бальною шкалою

Артем Артеменко 16 липня 2023, 14:46

Зіткнувся із проблемою в роботі кондиціонера на RAV 4… Поїхав на Авто Профі за рекомендацією друга, про що не пошкодував. Швидко знайшли трубку, що лопнула, через що вибіг весь фреон. Сказали, можна запаяти чи замінити, вирішив міняти, щоб потім не поратися знову. Зробили все за кілька годин, дозаправили та поїхав спокійно та з комфортом.

Ярослав Філіппов 12 липня 2023, 14:48

Не міг зрозуміти у чому проблема у роботі кондиціонера. Начебто запускається, але холодне повітря не йде. Вирішив звернутися до СТО, оскільки з приходом спеки без кондея трохи некомфортно. Хлопці досить швидко знайшли причину — луснула одна трубка. Сказав, щоб міняли, хоч можна було запаяти. Так, мені здається, надійніше. Та й по грошах не надто навантажує.

Олег Нагірний 28 червня 2023, 14:46

Настала спека і зіткнувся з проблемою — кондиціонер ледь холодив, хоча був включений на максимальну потужність. Машина відносно нова у мене, 2020 року, але трубка таки луснула, мабуть через реагенти на дорогах. Довелося терміново їхати на СТО. Хлопці швидко знайшли місце витоку, запаяли його. Додали фреона до норми, і тепер усе ок.

Ігор Бакаєв 05 червня 2023, 14:45

Настала спека і вирішив, що настав час включити кондер, оскільки спекотно в салоні чорного мерса. Проте результату не відчув взагалі жодного. Проблема була у пошкодженій трубці, швидше за все через зимові реагенти. Запаяли, закачали новий фреон і тепер їжджу комфортно, у прохолоді. За часом і коштами взагалі не проблема — все швидко і доступно.

  • Адрес: ул. Телевизионная, 3 (рядом с телевышкой), СТО Днепр правый берег (Днепропетровск), Днепропетровская область, 49000
    • Следите за нами
      в соц. сетях:
Записаться или получить консультацию
Мы перезвоним как можно быстрее

Часто задаваемые вопросы

  • Періодичність обслуговування трубок багато в чому залежить від умов експлуатації транспортного засобу, а також регулярності діагностичних перевірок та миття. Зазвичай трубки служать мінімум 5-7 років, проте через вплив реагентів, перепадів температур, вологу та інші фактори проблеми можуть виникати швидше. Особливо це стосується трубок, виготовлених з гуми, які можуть швидко втрачати пружність та отримувати мікротріщини. Важливо своєчасно знайти поломку та забезпечити її оперативне усунення, щоб запобігти серйознішим проблемам.

  • Гумові шланги, які використовуються в системі кондиціонування автомобіля, через важкі умови експлуатації швидко втрачають свою міцність і герметичність. Щоб уникнути необхідності регулярного обслуговування оптимальним варіантом буде їх заміна на аналогічні по діаметру металеві трубки. Вони мають більший термін експлуатації та стійкіші до різних зовнішніх впливів. Таким чином разова інвестиція позбавить необхідності регулярних витрат не тільки на заміну шланга, але і на заправку фреону, який через розгерметизації виливатиметься із системи.

  • Ми проводимо демонтаж старої, пошкодженої трубки повністю – від місця її підключення до блоку до з'єднання з іншим вузлом. Під час роботи використовуємо оригінальну аналогічну деталь, щоб забезпечити максимальну ефективність. За бажанням клієнта можемо встановити запчастину, виготовлену з іншого матеріалу. Якщо відповідна по конфігурації трубка відсутня, можемо виготовити її самостійно, задавши потрібні форми за допомогою спеціального інструменту. По завершенню робіт обов'язково перевіряється герметичність з'єднання, що важливо для запобігання витіканню холодоагенту в процесі роботи обладнання.

  • Термін виконання ремонту залежить від багатьох факторів та повідомляється після проведення діагностики системи кондиціювання. На тривалість обслуговування впливає серйозність поломки, вид робіт, необхідність заправки фреону і т.д. Ми робимо все можливе щоб проводити ремонт або заміну трубок максимально оперативно, але без втрати якості робіт. Щоб унеможливити тривале очікування, скористайтесь формою запису, щоб у зручний для вас час ми могли надати першокласний сервіс, заздалегідь підготувавши все необхідне для вашого авто. Зазвичай терміни обслуговування становлять від 1-2 години до доби, в окремих випадках можливі більш тривалі затримки.

  • Вартість обслуговування системи кондиціонування автомобіля розраховується індивідуально. На формування ціни впливає модель і марка авто через різну специфіку структури кондиціонерів, складність поломки та її усунення, обсяг фреону, що заправляється в кінці. На підсумкову вартість впливає вибір матеріалу трубок, необхідність їх додаткової підготовки і т.д. Однак наші фахівці роблять все можливе, щоб професійні послуги з гарантованою якістю залишалися доступними для наших клієнтів.

Заміна шлангів високого тиску кондиціонера авто в АвтоПрофі

Наші фахівці використовують сучасне обладнання, що дозволяє швидко та якісно проводити роботи з ремонту або заміни шлангів високого тиску та трубок у кондиціонері автомобіля. Досвідчені співробітники здатні відновити повноцінне функціонування обладнання навіть у разі серйозних пошкоджень. Співробітники АвтоПрофі можуть професійно монтувати трубки та шланги навіть у важкодоступних місцях, ретельно готуючи всі компоненти. При необхідності проводимо підготовку труб, згинаючи їх під необхідні параметри. Шланги проходять попередню перевірку на герметичність, щоб унеможливити протікання відразу після монтажу. Забезпечуємо якісне виконання робіт, проводячи контроль всіх комплектуючих та заповнюючи систему фреоном.